Zábava

VLKODLACI NEDÁVAJÍ SMYSL? [Chyby v Harry Potterovi #1]

Instagram
⚡️Caged Dragon⚡️ - caged_dragoncz
📸Osobní profil - vojta_thetop
Zdroje informací tohoto videa:
👉
🎵Hudba v outru:
czstate.com/v/pd2W22iJyKeCZNQ/video.html
⚡️V PŘÍPADĚ ZÁJMU O SPOLUPRÁCI NEBO PLACENOU PROPAGACI ODEŠLETE NABÍDKU NA TENTO MAIL (pouze seriózní nabídky):
vojta.mikulik@gmail.com

Komentáře 

  1. Lucie Zábranová

    Lucie Zábranová

    Před měsícem

    Upřímně tímhle jsi mě docela zklamal. Pro příště prosím zjišťuj si veškeré informace. Na wizardingworld je už od roku 2015 dost dlouhý a hezký článek o vlkodlacích, kde jsou vlastně veškeré věci vysvětlené. Neříkám, s vysvětlením přišla dost dlouho po knize, ale v současné době prostě už je. Takže: léčba vlkodlačího kousnutí je důležitá. Pokud by vlkodlak pokousal mudlu, je skoro jisté, že to nepřežije. Kouzelníci jsou "silnější", ale stále se musí o kousnutí postarat. Další věc: ministerstvo a vlkodlaci. Pravděpodobně ministerstvo rozhodně neví o všech vlkodlacích. Vlkodlaci jsou bohužel ve světě čarodějů jako něco špatného, nelidského a nechovají se k nim dobře. Proto o sobě vlkodlaci dokud neudělají neplechu a někdo je neodhalí, tak o sobě nedávají moc znát. Na ministerstvu měli dokonce po roky problém vlkodlaky klasifikovat jako being - bytost nebo beast - obluda. Řád chování vlkodlaků 1637 - aby mělo ministerstvo vlkodlaky pod kontrolou, vytvořilo dokument. Na něj se měli podepsat všichni vlkodlaci. Aby měli jejich osobní údaje, info a měli se zavázat k tomu, že každý měsíc zůstanou pod zámkem, aby nikomu nemohli ublížit. No nepodepsal to nikdo. Takže po letech se dokument zrušil. Lockhart a vlkodlaci. Celkově vlkodlaci jsou takové malé tabu mezi kouzelníky. Nikdo s nima nechce mít nic společného a nikdo o nich moc neví a ani nechce vědět. Takže skutečně hodně lidí věřilo, že se to stalo. Lockhart samozřejmě nemohl vlkodlaka proměnit, to je nemožné. Byla to ale ohromná celebrita, moc dobře víme, že lidi, které obdivujeme a jsou taková naše "modla", tak jim hodně věcí co si vymýšlí a přibarvujou odpustíme. Tak to bylo i v jeho případě. No a když už nějakej bulvár chtěl napsat, že je to hloupost a chtěli ho urážet, Lockhart měl takové lidi všechny pod palcem. Jde říct, že pomocí toho, jak uměl paměťová kouzla a jak mohl hodně lidí podplatit, ovládal veškerá media. Všichni psali to, co chtěl. Hagrid a chování vlkodlaků. Ano, je to možné. Je potřeba odlišit vlkodlaky. Pokud tě pokouše vlkodlak v jeho zvířecí podobě, budeš taky vlkodlak. Může tě pokousat i v lidské podobě. (Fenrir si kvůli tomu speciálně upravil zuby, aby mohl lidem ubližovat i v lidské podobě. Může ti způsobit třeba podivnou chuť na maso, nebo minimálně jizvy, ale vlkodlakem se nestaneš.) Pokud jsi v lidské podobě, uděláš si dítě, pravděpodobně dítě nebude vlkodlak. (Zatím to tak vždycky bylo.) Ovšem pokud jsi v zvířecí podobě a spáříš se s dalším vlkodlakem ve zvířecí podobě, dítě bude vlkodlak, který zůstává ve své zvířecí podobě. (V podstatě se z něj stane vlk, akorát abnormálně inteligentní.) Takový případ je velmi ojedinělý. Vlkodlaci v lese: během vlády Brumbála byla s jeho svolením v lese vypuštěna banda štěňat vlkodlaků (mohlo se jednat právě o štěňata, která choval Hagrid pod postelí). Štěňata v lese vyrostla v nádherné a inteligentní vlky. Pár těchto štěňat v lese stále žije. Což vedlo k vytvoření spousty příběhů o vlkodlacích, kteří v lese žijí. Samozřejmě nikdo z vedení školy, ať už Hagrid, Brumbál nebo jiný učitel se nikdy nesnažil příběhy o vlkodlacích, kteří vás rozsápou na cimpr campr vyvrátit, protože samozřejmě chtějí udržet studenty co nejdál od zapovězeného lesa. Doufám, že už jsme všechny záhady vyřešili. Konec hlášení.

    • Kabetua Gadis

      Kabetua Gadis

      Před 28 dny

      @Hobit_with_ book Já mám stejnou otázku. Jak pobíhá těhotenství/březost? Je dlouhé jako lidské nebo vlčí? Proměňuje se matka? Musí se celou dobu živit masem, nebo může jíst i jiné jídlo (pokud je proměněná)? V jaké podobě rodí? Pokud jsou to vlčata, čím je kojí (pokud vůbec)?

    • AngryManCZ

      AngryManCZ

      Před měsícem

      Wow, oceňuji, že někdo fakt dá vysvětlení na všechny otázky místo toho, aby jen začal urážet autora jakej je to trouba a nic v podstatě neřekl... Cením

    • OF Kitsune

      OF Kitsune

      Před měsícem

      @Michal 0209 Stačila malá zmíňka třeba v rámci třetího dílu, kde se o vlkodlacích učili, třeba: "Existuje více druhů vlkodlaků" nebo to měla napsat do knihy "Fantastická zvířata a kde je najít", když ji tolikrát předělávala. :)

    • Michal 0209

      Michal 0209

      Před měsícem

      Članek sem taky četl, mne tie veci vo videu dávajú zmysel ale tak každý má svoj názor. Áno v knižke to nebolo ale tak kde to tam akože malo byť?😅

    • Dammy Pospíšil

      Dammy Pospíšil

      Před měsícem

      Mohla by ses uklidnit..? :D Nežer to tak proboha, vždyť je to jenom kniha XDD

  2. Michael Vystavěl

    Michael Vystavěl

    Před 4 dny

    Tam bylo: Slyšel jsem že i vlkodlaci. Ale on to jenom slyšel, to neznamená že je to pravda.

  3. anika verke

    anika verke

    Před 5 dny

    přemýšlela jsem o tom jestli bych nenašla nějakou další knižní chybu. taky jsem jí našla. Pokaždé když v knížkách jezdí studenti do bradavic, tak pokaždé jezdí 1. září a také jim hned druhý den začíná vyučování. ale ve většině knih se zmiňuje že jim vyučování začíná v pondělí. jak je to možné když se dny každý rok posunou o jeden den dopředu

  4. Pepši Films

    Pepši Films

    Před 17 dny

    Paci sa mi ze si to rozobral. Dobra myslienka a zachoval si tym caro sveta

  5. Hana Dostálová

    Hana Dostálová

    Před 22 dny

    Udělej další díl, plssssss

  6. Markéta Koryčanová

    Markéta Koryčanová

    Před 26 dny

    Na druhou stranu... v psychologii existuje jeden efekt, díky kterému máme tendence si ostatní absolutizovat. Tedy pokud k někomu máme sympatie, tak buď přehlížíme či obhajujeme jeho negativní stránky a naopak pokud někoho nemáme rádi, automaticky předpokládáme, že je na něm špatně úplně všechno. Hermioně také ve druhém díle bylo teprve dvanáct a - jak velké kritické myšlení má dvanáctileté dítě, ač nadprůměrně inteligentní? Pořád je to dvanáctiletá holčička. Zrovna tedy úryvky z Lockhartových knih, který měl tendence přehánět, bych nebrala úplně jako knižní fakta. To s tím Hagridem a štěňaty ale beru :o)

  7. abbsnn cose

    abbsnn cose

    Před měsícem

    Neudělal bys priste video o autobuse pro čaroděje? Jak odvezl Harryho ve 3. díle (Pokud tu takove video nebylo :D )

  8. hoiy vinosa

    hoiy vinosa

    Před měsícem

    To outro :O

    • abbsnn cose

      abbsnn cose

      Před měsícem

      Ale je to jen nápad

  9. aola wili

    aola wili

    Před měsícem

    To outro :O

    • hoiy vinosa

      hoiy vinosa

      Před měsícem

      Odkud vlastně pochází ta závěrečná píseň? Kdo ji nazpíval nebo z čeho to je? :D

  10. Kr. B.

    Kr. B.

    Před měsícem

    Ale když by se potkala žena a muž ve vlkodlačí podobě tak by mohli teoreticky zplodit vlkodlačí štěně

    • aola wili

      aola wili

      Před měsícem

      Ze všeho nejvíc nedává smysl cestování časem a to je fakt

  11. seeni gzty

    seeni gzty

    Před měsícem

    Přesně to jsem nedávno řešila s tátou! On si totiž dává rereading a potřebuje o každé chybě se mnou diskutovat, což je skvělé :D

    • abbsnn cose

      abbsnn cose

      Před 29 dny

      Odkud vlastně pochází ta závěrečná píseň? Kdo ji nazpíval nebo z čeho to je? :D

  12. Barča 67

    Barča 67

    Před měsícem

    Skoro všech chyb jsem si taky všimla a taky mi nejdřív nedávaly smysl, ale taky skoro u všech jsem si něco domyslela, ale na poprvé se to zdá dost divné.... Jinak skvělé video. Je dobré že se zaměřuješ i na chyby, protože skoro v každé knížce (i mimo Harryho Pottera) je sem tam nějaká chyba.... Já jsem myslela že ti vlkodlaci kteří (možná) jsou v zapovězeném lese, jsou tvorové, o kterých jenom víme že existují a to je jediné, co víme naprosto dobře. Další věc kterou víme (ale ne tak dobře) je, že jsou skoro stejní jako proměnliví vlkodlaci, akorát jsou neškodní. Straní se lidem. Nebo taky Malfoy jenom slyšel, že vlkodlaci žíjí v zapovězeném lese a myslel si to, protože o nich nic nevěděl....

    • seeni gzty

      seeni gzty

      Před měsícem

      jediným, kdo ta kouzla znal ( např. zmíněné Lidotvaré kouzlo získal od starého, ošklivého arménského čaroděje ). Vlkodlaci díky Potterovi musí trpět dál. Bohužel Rowlingová

  13. Rock girl

    Rock girl

    Před měsícem

    10:51 ano užil jsem si tvoje kecání o Vlkodlacíi.

  14. marquecz

    marquecz

    Před měsícem

    K tomu Řádu chování vlkodlaků, je to možná trochu nešťastný překlad. V originále se tam píše "Werewolf Code of Conduct". V anglosaském světě se jako "code of conduct" označuje právně závazný dokument, který dotyčného zavazuje k určitému chování a ctění určitých hodnot, pravidel a norem. Klasický příklad v mezinárodním právu jsou třeba ženevské konvence. V kontextu knížky jde pravděpodobně o nějaký soubor pravidel, který museli vlkodlaci dodržovat, aby byli společností trpěni, např. nejíst lidské maso, nebo jde o pravidla vydaná samotnými vlkodlaky, která upravovala to, jak se vlkodlaci měli podle nich samých chovat. To by i časově odpovídalo různým pirátským kodexům, které ve stejné době sami pro sebe vydávali piráti a řešili v nich třeba jak si rozdělovat kořist, na které lodě útočit a neútočit, jak jednat mezi sebou atd.

    • Rock girl

      Rock girl

      Před měsícem

      V slovenskom preklade je tiez niekedy zmatok. Zoznam ucebnic: "NEWT Scamander FANTASTICKÉ ZVERY A ICH VÝSKYT" Kniha Fantastické zvery: O autorovi: MLOK Scaman

  15. Radoslav Khun

    Radoslav Khun

    Před měsícem

    Voldemort se v sestce pta Malfoye... budes chovat mlada vlcata... takze i v sestce se ta vec s malejma vlkodlakama vyskytuje

    • Radoslav Khun

      Radoslav Khun

      Před měsícem

      @Kr. B. Jo pardon, v sedmičce.

    • Kr. B.

      Kr. B.

      Před měsícem

      Bylo to v sedmičce ne?

  16. Malda Kapucinek

    Malda Kapucinek

    Před měsícem

    Právě mě napadlo co za stvoření je profesor Kratiknot, na CZstate sem nenašel žádné České video. Taky myslím že si tvá videa zaslouží více zhlédnutí

  17. bouytt guyt

    bouytt guyt

    Před měsícem

    4:02 tam nešel Ron, ale Hermiona, Ron byl na ošetřovně

  18. Michaela Pribylova

    Michaela Pribylova

    Před měsícem

    Co je pravdy na tom, že hůl Alastora Moodyho je ve skutečnosti jeho zvětšená hůlka? A je v knihách Křivonožka zmíněná v každé knize, když my (nečtenáři) tu kočku známe jen z třetího a pátého filmu?...

  19. Natálie Baborová

    Natálie Baborová

    Před měsícem

    Podle mě pojmenovala jedním názvem dva druhy - v prvních dvou dílech vlkodlak jako nějaký stále proměněný vlk, od třetího dílu tak pojmenovala proměněnce... Záhada vyřešena, možná nedomyšlení, možná existuje obojí - zeptejte se jí!

  20. Tonda Glanc

    Tonda Glanc

    Před měsícem

    coože už 50 000 subs?!

  21. bcvbb hyui

    bcvbb hyui

    Před měsícem

    Ten dizlajk dál vlkodlak🐺🐺

  22. Sajmon Embrous

    Sajmon Embrous

    Před měsícem

    to tričko s Grifndorem za tebou mám ale v červené barvě se zlatým znakem

    • Sajmon Embrous

      Sajmon Embrous

      Před měsícem

      @bcvbb hyui You don't know him.

    • bcvbb hyui

      bcvbb hyui

      Před měsícem

      What a good friend ????

  23. Creed Cz

    Creed Cz

    Před měsícem

    Celej svět Harryho Potter nedává smysl

  24. Adis_ gw

    Adis_ gw

    Před měsícem

    Podle mě by to s tím rozmnožováním mohlo být tak že když to,, mládě" porodí v potobě vlkodlaka tak je vlkodlak bez přeměny a když porodí v lidské formě tak bude s přeměnou. Ale je to jen nápad

  25. Dammy Pospíšil

    Dammy Pospíšil

    Před měsícem

    Odkud vlastně pochází ta závěrečná píseň? Kdo ji nazpíval nebo z čeho to je? :D

  26. Lukas IV. & Library of Lore

    Lukas IV. & Library of Lore

    Před měsícem

    Ze všeho nejvíc nedává smysl cestování časem a to je fakt

  27. Adela Karolina Nejedla

    Adela Karolina Nejedla

    Před měsícem

    4:02 tam nešel Ron, ale Hermiona, Ron byl na ošetřovně

  28. Steptis

    Steptis

    Před měsícem

    Ahoj Vojto mohl bys udělat zajímavosti o mistrovství světa ve famfrpálu myslím že hodně lidí neví jak zápas skončil a a kdo je Winky.

  29. Xiradera

    Xiradera

    Před měsícem

    Mně si tímto videem naopak upřímě potěšil. Jestliže jsou brány v potaz pouze knihy přeložené do češtiny, a tím pádem i informace z nich v dostupné češtině, pak máš pravdu. Jsem rád, že si někdo jiný, kromě mne všiml, že na lykantropii existoval ve světě HP lék, který ji dokázal zcela vyléčit. Profesor Lockhart totiž jako jediný znal složité Lidotvaré kouzlo, jak je ve videu správně zmíněno. To kouzlo byl jediný způsob, jak pomoci vlkodlakům od jejich utrpení. Bohužel, Potter s Weaslym ho prakticky zlikvidovali, ačkoli kouzla v Zlatoslavových knihách byla jedinečná, skutečná a funkční, tak si je Lockhart dle knih přisvojil od jiných kouzelníků a čarodějek, kterým změnil, nebo vymazal paměť. Stal se tak jediným, kdo ta kouzla znal ( např. zmíněné Lidotvaré kouzlo získal od starého, ošklivého arménského čaroděje ). Vlkodlaci díky Potterovi musí trpět dál. Bohužel Rowlingová má ve svých knihách řadu chyb, často si protiřečí, z kolejí preferuje pouze Nebelvír, velmi nemá ráda Zmijozel, francouze a ženy, které jsou krásné a je toho mnohem, mnohem více. Přesto svět kouzel je nám blízký a máme ho rádi. Až na nejhoršího, nejtemnějšího kouzelníka : Albuse Brumbála. Ačkoli se mu musí přiznat, že je výborným manipulátorem.

  30. Ječminka R

    Ječminka R

    Před měsícem

    hele s těma štěňatema není možný že existoval nějaký prvotní druh vlkodlaků který když tě kousnul stal jsi se vlkodlakem na pořád a postupně to "zdegenerovalo" na to že se ti lidé měnili jen při úplňku. Já vím hodně konspirační ale... plus jsem nečetla knížky možná kecám blbosti

  31. Vilko Kapusta

    Vilko Kapusta

    Před měsícem

    V slovenskom preklade je tiez niekedy zmatok. Zoznam ucebnic: "NEWT Scamander FANTASTICKÉ ZVERY A ICH VÝSKYT" Kniha Fantastické zvery: O autorovi: MLOK Scamander je... Lebo mam pocit, ze niektore veci nedavaju zmysel v ceskom ale nie v slovenskom ale dobre video 👌 8:10 A to si Lockhart vymyslel. A najnelogickejsiu vec si zabudol. AKO MOHOL VZNIKNUT PRVY VLKOLAK?

    • Jirokova klidná a občas nějaké neklidné video

      Jirokova klidná a občas nějaké neklidné video

      Před měsícem

      Někdo znásilnil vlka

  32. Ivona Golierová

    Ivona Golierová

    Před měsícem

    Jo a ešte jedna vec. Harry Potter je rozprávka,nemusí úplne všetko dávať zmysel,nie je to historický román založený na skutočných udalostiach. Vcelku by ma pobavil takýto rozbor Dobšinského rozprávok,alebo starých povestí českých 🙄

  33. Ivona Golierová

    Ivona Golierová

    Před měsícem

    To,čo povedal Malfoy,bolo len jedna baba povedala... To sú fakt kraviny,čo trepeš...

  34. Dominika Číčelová

    Dominika Číčelová

    Před měsícem

    Představa Hagrida, jak má pod posteli děti, me fakt rozesmala 😂😂😂

    • Sajmon Embrous

      Sajmon Embrous

      Před měsícem

      mě rozbrečela......byl jsem tam totiš taky (jsem vlkodlak)

  35. Mr Štefa

    Mr Štefa

    Před měsícem

    Zdravím, díky za pěkné video. Některé ty chyby mě při čtení/poslechu přišly vždycky nějaké divné, ale asi jsem se nikdy úplně nezamýšlel třeba nad tím, co by znamenalo chovat vlkodlačí mláďata :D Dovolím si ale poznámku k tomu řádu z roku 1637. Vždycky jsem to chápal tak jako ty, tedy že jde o řád pro jejich chovatele. Až dneska jsem koukal na to, jak se ten rád jmenuje anglicky a Werewolf Code of Conduct je celkem jasně o tě druhé variantě. Takže tady je problém v překladu. Každopádně n3byt tohohle videa, nikdy by mě nenapadlo se na to podívat. PS: Pokud jsem špatně proletěl ostatní komentáře a jsem teď Captain Obvious, tak sorry jako :-D

  36. David Koryčanský

    David Koryčanský

    Před měsícem

    Asi bych to vyřešil tak, že vlkodlak může být i zvíře, a když někoho pokouše (člověka nebo jiné zvíře), tak se potom mění to pokousané stvoření na vlkodlaka (každý úplněk). Stejně se musí vyřešit otázka, jak vůbec vlkodlaci vznikly. Jen tak za srandy ne. Potom je ovšem otázka, jestli vznikly jako zvířata přirozeně, nebo jestli se jedná o nějakou kletbu. Pokud by od prvopočátku šlo o kletbu, která by měnila lidi ve vlky, pak by ta kniha podle toho, co popisuješ ve videu nedávala smysl (ve věci vlkodlaků). Ovšem pokud je má teorie správná a vlkodlaci jako živočišný druh (že když pokousali prvního člověka, tak se z něj za každého úplňku stal taky vlkodlak) existují i mimo lidské pokolení, pak by to možná smysl dávalo.

  37. Vojta Slaný

    Vojta Slaný

    Před měsícem

    Rád bych viděl video o nelogičnosti v tajemné komnatě

  38. Qwexus

    Qwexus

    Před měsícem

    Mega super video, vůbec jsem si toho při čtení nevšiml. Pokračuj ve své tvorbě, zasloužíš si víc odběratelů. Samozřejmě jde o to kdo má rád Harryho Pottera. Já ho miluju a na tvůj kanál jsem úplnou náhodou narazil nedávno a jsem za to mg rád.

  39. Fvair

    Fvair

    Před měsícem

    Asi fakt jedno z nejhorších videí od tebe.

  40. Jakub Havelka

    Jakub Havelka

    Před měsícem

    Písnička o Harry Potterovy, fakt Dobrá: czstate.com/v/ppqjs6yfl7eNqro/video.html

  41. BiohazardGeek

    BiohazardGeek

    Před měsícem

    Filmy o Harry Potterovi maj celou řadu chyb. Super video ale!

  42. Jara Kunst

    Jara Kunst

    Před měsícem

    Dal by se říct že existoval nějaký prvotní vlkodlak který mohl být v té "přeměněný" formě celý život a ten by mohl mýt vlčata. Také mohl pokousat člověka a tak vytvořit prvního novodobýho vlkodlaka a ten prvotní by byl kvůli nebezpečnosti vyvražděn.

  43. Czech_Jesus

    Czech_Jesus

    Před měsícem

    Jedna věc nedává smysl. Jak mohl Caged Dragon hrát Drába ve Fénixově řádu :DDDDD

  44. Wangho Peanut

    Wangho Peanut

    Před měsícem

    Hrozně mě na HP univerzu sere, jak se všechno musí dovysvětlovat až zpětně, protože Rowlingová byla místy fakt hloupá a nedošlo jí, co vlastně píše. Mám ten svět rád, ale tohle mi hrozně kazí jeho představu a pocit z něj. Nejhorší je, že Potterheadům je to vlastně jedno a nevidí, že jejich bohyně a tvůrkyně HP si šťourá informace zpětně z kapsy. Kdyby tohle udělal Tolkien, Martin, nebo kdokoliv jiný, tak by se mu čtenáři knih tak strašně vysmáli... jenže u Rowlingové jsou lidi na její cucání fakt z prstu už tak zvyklí, že jí to odpustí.

  45. Market 14

    Market 14

    Před měsícem

    Moc cením tvoji tvorbu. Chci se jen zeptat. Jaký máš názor na Harry Potter a prokleté dítě? Mě osobně kniha moc nezaujala. Není vůbec domyšlená. A hodně se v tom ztrácím.

  46. Ondra Mečiar

    Ondra Mečiar

    Před měsícem

    Osobně si myslím že řešení nedůležitých chyb v příbězích, je úplně zbytečné. Ovlivní to snad nějak příběh?

  47. Petra Fisarova

    Petra Fisarova

    Před měsícem

    Zase výme že nic nevýme😂

  48. Klary_uchy

    Klary_uchy

    Před měsícem

    To outro :O

  49. Petra Fisarova

    Petra Fisarova

    Před měsícem

    Jakási taká si😅

  50. František Wolf

    František Wolf

    Před měsícem

    Ahoj! Poučen jinými díly ze světa magie (Zeměplocha) vím, že existují vlkodlaci, kteří mohou volit, v jaké podobě se budou vyskytovat, bez ohledu na měsíční fáze. Ostatně i pozemská literatura takové případy zná. Tudíž si dovedu představit, že vlkodlaci (kouzelníci a čarodějky) takovou schopnost mohou mít též. A při hrozícím nebezpečí ze strany ministerstva kouzel (a Zlatoslava L.) by mnoho z nich mohlo volit trvale vlčí podobu. Pak není problém vrhnout štěňata. Problém nastane s genetikou, ale lze předpokládat, že plod by se vyvinul pouze v té formě, v které se nachází matka. Jediné, co bych vytkl logice v otázce vlkodlaků v H.P. je okamžik, kdy se roztrhnou mraky, objeví se Měsíc (asi) v úplňku, a teprve tehdy Lupinovi dojde, že má problém...

  51. SCP Slovakia

    SCP Slovakia

    Před měsícem

    Vlkodlak moze byt v lese. Ved v podstate sa aj Lupin túlal v lese. Mozno nejaky student moze byt vlkodlak ako bol aj Remus pocas studia. Ano ked sa sparia vlkodlaci a maju mlade tak tie mlade zostanu iba vo forme vlka. Vlastne sa im narodia velmi inteligentní vlci.

  52. Pavla Volkovou

    Pavla Volkovou

    Před měsícem

    Je to to samý, jako zmínka Petunie Durseyové, že vždy, když se její sestra vrátila z bradavic na prázdniny, dělala z čajových šalků ropuchy, přitom by byla vyloučena ze školy... Je to prostě obrazné pojmenování a takhle to rozebírat, dokáží jen lidé bez fantazie, a špetky rozumu!😡🤬

    • Pavla Volkovou

      Pavla Volkovou

      Před měsícem

      A s tim Lockhartovim výmyslem, mohla bejt náká fáma, která tvrdila, že to kouzlo existuje, přitom ji rozšířil i Lockhart...

  53. Helena Rychlá

    Helena Rychlá

    Před měsícem

    Ale co když jsou 2 druhy vlkodlaků 1 co byl Lupin a druhý co jsou jako psy. A navíc co když ten pes kousne člověka tak se s ní může stát ten vlkodlak jako je Remus.

  54. Glo1

    Glo1

    Před měsícem

    Přesně to jsem nedávno řešila s tátou! On si totiž dává rereading a potřebuje o každé chybě se mnou diskutovat, což je skvělé :D

  55. Jerry Buldra

    Jerry Buldra

    Před měsícem

    Možná to bude znít přitaženě za vlasy, ale ohledně toho Zapovězenýho lesa, tak co když profesoři schválně udržují tu fámu, že tam jsou vlkodlaci, aby zabránili studentům tam chodit? Ano, je nesmysl, aby se vlkodlak jen tak potuloval po školních pozemcích (Mimo Lupina😀), ale když žáci přeci jen budou v nejistotě, sníží se šance, že tam v noci půjdou😉 Přeci jen: Brumbál kdysi sám podporoval historku, že straší v Chroptící chýši, aby v zájmu bezpečí zabránil komukoliv tam chodit...

  56. Zuzka Muschová

    Zuzka Muschová

    Před měsícem

    Díky! o toto video jsem si psala dva týdny zpátky pod hrou, ale nečekala jsem, že z toho něco bude, nebo že to bude takhle rychle. :D Každopádně s tebou souhlasím, že to Lidotvárné kouzlo a ty štěňata prostě nedávají smysl. Je zvláštní, že jsem si toho nikdy dřív nevšimla :D

  57. Salamandra Krteckova

    Salamandra Krteckova

    Před měsícem

    Sorry nemůžu si koupit knihy.

  58. Vendi a Miky

    Vendi a Miky

    Před měsícem

    .

  59. Jiří Přeček

    Jiří Přeček

    Před měsícem

    Věříš na kuzla?

  60. Fropy

    Fropy

    Před měsícem

    Skvěle zpracované video. Líbí se mi tvoje myšlení 😊. Mám nápad na další díl magické 7 :) "7 filmových momentů, které bez knihy nedávají smysl"

  61. Jakub Šelepák

    Jakub Šelepák

    Před měsícem

    Neviem či je správne čerpať fakty z českého prekladu... predsalen anglický originál je 100% presnejší

  62. Všechno Špatně

    Všechno Špatně

    Před měsícem

    0:30 - Ouch, to bylo beztak o mně... Samozřejmě že nebylo, když o mně beztak ještě ani neslyšel xD

  63. robertxd

    robertxd

    Před měsícem

    Príde mi trošku zbytočne sa zastávať nad tým že malfoy počul ze v zakazanom lese su vlkodlaci, mal predsa 11 rokov a v tom veku deti veria kadečomu takže mi to nepride nejaka záhada, proste to počul.. alebo si to aj vymyslel aby tam nemusel isť.. to je fakt jedno. To že mu to Hagrid nevyvratil tiez nevidim ako problem, Hagrid mohol mať svoj nazor na pobyt vlkodlakov v zakazanom lese, okrem toho ani ja si nemyslim že je dôvod aby tam ziadni vlkodlaci nezili.

  64. Ondřej Krejčí

    Ondřej Krejčí

    Před měsícem

    Harry Potter je tak velká sága že není možné aby se nenašla nějaká špatná informace..

  65. Bejk TUNDA

    Bejk TUNDA

    Před měsícem

    10:51 ano užil jsem si tvoje kecání o Vlkodlacíi.

  66. Mária Sarvašová

    Mária Sarvašová

    Před měsícem

    Hermiona bola vtedy zalaskovana do Lockharta a bastila kazde jeho slovo, preto je jasne, ze si tohp nevsimla az neskor ked zistila, ze je to klamar

  67. Michal Hruska

    Michal Hruska

    Před měsícem

    Nemužou myslet štěnata vlkodlaku? Na Pottermore je napsáno že když se dva vlkodlaci spáří za uplnku narodí se prostě jen přerostlí vlci s určitou mírou inteligence tak proč by to v Zapovězeném lese nemohli být mládata

  68. Jan Homola

    Jan Homola

    Před měsícem

    Upřímně mě na vlkodlacích v HP nejvíc vadil ten vzhled.

  69. Gregor The Chef

    Gregor The Chef

    Před měsícem

    Neudělal bys priste video o autobuse pro čaroděje? Jak odvezl Harryho ve 3. díle (Pokud tu takove video nebylo :D )

  70. Azibiot 2603

    Azibiot 2603

    Před měsícem

    Pravda třeba synovec vynálezce vlkodlačího lektvaru by to mohl vědět že je to lež pardon nevzpomínám si na jména

  71. Trollacts Hunter

    Trollacts Hunter

    Před měsícem

    Podle mě jsou to takové drobné detaily, nad kterými by mnozí při psaní ani nepřemýšleli. Ono se to analyzuje jinak než vymýšlí. Ale jinak nic proti tobě, tvoje tvorba se mi líbí.

  72. Vojtěch Schneider

    Vojtěch Schneider

    Před měsícem

    V prvním díle naše hlavní postavy byly malé děti a ten trest spočíval v tom děti postrašit a ne je zabít. Hagrid jistě věděl, že vlkodlaci se přeměňují za úplňku, ale děti ne, proto nevylučoval existenci všech možných nestvůr. O vlkodlacích jako takových se učili přeci až ve 3. ročníku. A dále ohledně těch vlkodlačích štěňat... prokletí dělí duši na dvě podstaty, tudíž děti vlkodlaků by se mohly rodit jako čistokrevní lidé nebo čistokrevní vlci (stále přeměněni). Aspoň tak jsem si to vysvětloval vždycky já. Nepovažoval bych to za chyby v příběhu.

  73. Natálie Mrázková

    Natálie Mrázková

    Před měsícem

    velice zajímavé tohle by mě někdy nenapadlo ale musím říct že jsem nad míru zaujatá 😁

  74. Tommy Keller

    Tommy Keller

    Před měsícem

    Tahle série by mohla být zajímavá

  75. Tom Kazin

    Tom Kazin

    Před měsícem

    Rozhodně udělej další díl.

  76. Green Boy

    Green Boy

    Před měsícem

    Hagrid je napůl člověk. Tak kdyby ho vlkodlak pokousal byl by vlkodlak normální velikosti, byl by jako vlkodlak stejně vysoký jako v 'lidské' podobě nebo by byl díky své poloobri genetice imunní?

  77. mmm ppp

    mmm ppp

    Před měsícem

    0:45 naráža na medojeda

  78. Katerina Danysova

    Katerina Danysova

    Před měsícem

    Jako tohle video mě dost zklamalo

  79. Adam Starý

    Adam Starý

    Před měsícem

    Skvělé video a skvělý nápad na sérii. Podle mě nedává smysl to, že tom riddle v šestém díle řekl že chce v podstatě sedm viteálů, ale má jich pouze šest plus harryho o kterým nevěděl, tím pádem s Harrym jich měl mít 8. Pokud víš proč to takhle je tak bys to mohl dát do dalšího dílu

    • Adam Starý

      Adam Starý

      Před měsícem

      A tlaky že cho je o rok starší než harry, ale v sedmém díle je pořád v bradavicích

  80. Marek Doležal

    Marek Doležal

    Před měsícem

    Ok Hagrid choval pod postelí děti moje dětství je zníčeno

  81. Richard Ráfael

    Richard Ráfael

    Před měsícem

    Co kdyby vlkodlakovi dali při přeměně mnoholičný lektvar kde by byl jeho vlas jako člověka 🤔

  82. Pepek Némořník

    Pepek Némořník

    Před měsícem

    Já taky tušim chybu - pohár tří kouzelníků šel na hřbitově přivolat kouzlem akcio tak co kdyby hned na startu řekl někdo akcio pohár, nebyla by to trochu snadná výhra? I když výhra, moc dobrá výhra to neni Možná to není pravda, já si tim jistej nejsem

  83. MickiZ Noruma

    MickiZ Noruma

    Před měsícem

    K tomu poslednímu bodu mě napadá ještě jiný úhel jak na to pohlížet. Co když se Hagrid nesnažil chovat opravdová vlkodlačí štěňata, ale jen nějaký druh kouzelného psa o kterém si myslel že jsou to vlkodlačí štěňata. Tom to tedy mohl myslet tak, že je Hagrid natolik hloupý, že si myslel, že existuje něco jako vlkodlačí štěně, přestože všichni přeci ví jak to s vlkodlaky je.

  84. Peder 420

    Peder 420

    Před měsícem

    Neurobil by si audioknihu harryho pottera?

  85. XDKara

    XDKara

    Před měsícem

    nemůže to být u některých případů jen chyba překladu?

  86. Mě si nevšímejte já jenom projdu kolem

    Mě si nevšímejte já jenom projdu kolem

    Před měsícem

    Vlkodlaci jsou super

  87. Věra Hlavinková

    Věra Hlavinková

    Před měsícem

    Super video, těším se na další, snad budeš v sérii pokračovat. Myslím, že spousta "chyb" zde zmíněných by se dala vysvětlit, ačkoliv souhlasím, že první dva díly jsou obecně prostě nedomyšlené. Vlkodlačí kousnutí a léčba - možná se učili, jak si dřív mysleli, že se to dá léčit, aby nedošlo k nákaze. Nebo jak říkáš, jak tu ránu ošetřit, ať nezemřeš na sepsi. Malfoy prostě slyšel povídačky. Jako když děti věří, že semínka z melounu se jíst nemají, protože v břiše ti pak naroste meloun. Hagrid jim to nevyvrátil a proč by měl? Mají trest, tak ať se Malfoy trochu zapotí strachy a ať tam zbytečně studenti nepotí. Určitě bude milion dalších báchorek, aby je odradili od vstupu. Ohledně kouzla od Lockharta - spousta kouzelníků pravděpodobně zapomněla, jak to s vlkodlaky je, že nejdou vyléčit, že se přeměna nejde zvrátit kouzlem, byť složité provedením. Prostě lidé prostého rozumu uvěří skoro všemu a Hermiona měla růžové brýle, to pak často i ti nejchytřejší mozek nepoužívají. To je asi když si spousta lidí koupí zázračné přístroje na hubnutí z teleshoppingu. Jedni na to skočí, druzí si poklepou na čelo. Řád chování vlkodlaků - jak se má vlkodlak chovat vůči společnosti. Brala bych to jako diskriminační zákon. Jsi vlkodlak, nesmíš toto a tam to, jdi se někam zahrabat a my "čistí" s tebou můžeme jednat jako s kusem hadru. Hagrid a chování mláďat vlkodlaků - tak třeba přežily nějaké děti útok, i když to asi ne,, nebo to byla prostě pomluva. Nebo našel nějaké křížence, co někdo ze spolužáků usoudil, že to jsi vlkodlaci, byť se přece učili, jak to je, protože všude jsou blbci. A tak dále.

  88. Mrkvínek Marek

    Mrkvínek Marek

    Před měsícem

    V založeném lese žijí Akromantule a spoustu dalších zvířata proč by tam nemohli být vlkodlaci který nejsou zdaleka tak nebezpečný

  89. Nedam ti na špeka

    Nedam ti na špeka

    Před měsícem

    Plotwist kde je Lupin Hagridovo štěně

  90. Terezka Lukáčová

    Terezka Lukáčová

    Před měsícem

    Jak si rikal ze vlkodlaci nemohly chytit jenoroce tak neni pravda, ze vlkodlaci sou pouze nebezpecny pro lidi

  91. pešek A

    pešek A

    Před měsícem

    Hej tak tohle mi během čtení nedošlo 🤔🤔🤔🤔🤔

  92. TotalLamaCZ

    TotalLamaCZ

    Před měsícem

    Nemůže to být tak, že existuje vlkodlak jako zvíře a vlkodlak jako nemocný člověk. Přece jenom musel existovat první nakažený člověk, takže možná dává smysl že existuje zvíře, které když pokouše člověka tak ho svým způsobem prokleje. Nechci Rowlingovou obhajovat, ale jen tak. Souhlasím že v 1. a 2. díle je to v porovnání s dalšími díly nedomyšlené - i když i v dalších dílech jsou věci které by měly být v 1. a 2. ,ale nejsou např. Prasinky. Jinak skvělé video.

  93. Syma

    Syma

    Před měsícem

    Zastavila jsem se az u stenat. Automaticky jsem si rekla, jasne, to je fakt blbost. Pak jsem si vzpomnela na Hogwarts Mystery, kde prave takove stene figuruje a myslim, ze je to zduvodneno tim, ze vzniklo sparenim dvou vlkodlaku ve vlci podobe. To dava smysl. Ale pak clovek zacne premyslet, co se tedy delo mezi tim sparenim a porodem... Vlkodlacice se zase premenila v cloveka, ale mela v brise zarodek vlcete? To zni dost creepy...

  94. peckaLenka

    peckaLenka

    Před měsícem

    Strašně se mi líbí jaký máš objektivní a kritický pohled na tuto sérii, i přesto, že je na tobě znát, že máš ten svět rád. Jak jsi říkal, mnohdy kritiku a upozorňování na chyby nemají fanoušci HP rádi. Možná je to vážně dané tím, že mnohdy ty kritiky pochází od lidí, kteří sotva vědí kdo je mudla a kdo byl Voldemort. Já ty knížky četla mnohokrát (teda dvojku jsem velice často přeskakovala, protože mi přijde ze všech dílů nejmíň zajímavá) a teda nikdy jsem si nějak tyhle nesrovnalosti nespojovala. To obrovský palec hore, za zpracování a vysvětlení 😃. Já jsem někde četla (myslím na pottermore, ale nechci kecat, možná to byl jen nějaký članek), že opravdu vlkodlačí štěnata byli vlci, kteří měli nadprůměrnou inteligenci. Nevím jak by při tomto vypadal porod teda 😃, ale bere se to jako objasnění toho, že to jsou ti vlkodlaci co žijí v Zapovězeným lese. Ale souhlasím, že to logiku nemá 😃. A co se týče Lokharta a jeho tvrzení, tak to postrádalo logiku vždy 😃 Tam Rowlingová šla sama proti sobě 😃. Hezký video 😊 Btw. představa jak Hagrid chová děti pod postelí mě fakt pobavila 😂

  95. Sedimir I.

    Sedimir I.

    Před měsícem

    Proč by nemohli být vlkodlaci v Zapovězeném lese? Sám říkal, že žijí v odloučení a Zapovězený les je docela dobré místo Jasně mohli je zkusit přemístit ale zase mohli protestovat a vracet se tam

  96. Kristýna Váňová

    Kristýna Váňová

    Před měsícem

    Jak se jmenuje tvůj hlavní kanál?

    • Mudskipper CZ

      Mudskipper CZ

      Před měsícem

      THE TOP

  97. zemik 57

    zemik 57

    Před měsícem

    Nevím jestli je to Canon a dost přavděpodobně ne, ale co tak vím vlkodlačí štěňata vzniknou když se při úplňku setkají 2 vlkodlaci rozdílného pohlaví a jsou to jenom zvířata silně podobná vlkům, která se nemění.

  98. lovely Blackness

    lovely Blackness

    Před měsícem

    Já mám takovou teorii, že existují dva druhy vlkodlaků. Jeden je člověk, který se mění na vlkodlaka jednou za měsíc a ten druhý je nějaký větší, nebezpečnější vlk, který možná žije v Zapovězeném lese. Jinak tohle bylo dobře výstižné video a moc se mi líbilo :D

  99. Sophie K

    Sophie K

    Před měsícem

    Já jsem to s těmi vlkodlaky v Zapovězeném lese vždy brala spíš jako drb, kterým se studenti navzájem strašili :D reálně největší problém vidím asi jen v tom chování vlkodlačích štěňat, jinak si myslím, že ostatní věci se dají vysvětlit, přesně třeba jako že si Lockhart navymýšlel lektvar na vracení vlkodlaka zpět do lidské formy - vždy mi přišlo, že ačkoliv mnozí věděli, že si vymýšlí, úplně mu neodporovali a nechávali ho žít si ve vlastním malým světě (no u Lockharta spíš velkým světě :D ) Ale třeba ne a opravdu se jedná svým způsobem o chyby.

  100. Jakub Holman

    Jakub Holman

    Před měsícem

    ty si v NEBELVÍRU já myslel že jsi v HAVRASPÁRU

Další